Absolwenta studiów pierwszego stopnia, profil praktyczny, specjalność Rachunkowość i zarządzanie finansami cyfrowymi posiada zaawansowaną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach rozwijającej się gospodarki cyfrowej. Zna zasady rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, które w połączeniu z umiejętnościami praktycznymi przygotowały go do ewidencjonowania operacji gospodarczych oraz zarządzania finansami na bazie przeprowadzanych analiz ekonomicznych i finansowych. Zna kluczowe zagadnienia dotyczące sposobu finansowania działalności gospodarczej, ustalania kosztu kapitału i oceny efektywności przedsięwzięć gospodarczych. Absolwent dysponuje umiejętnościami wykorzystania różnorodnych narzędzi informatycznych stosowanych w księgowości, ewidencji podatkowej , działach kadrowo-płacowych przedsiębiorstw. Potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną podczas praktyk zawodowych. Istotny element wykształcenia to umiejętność postrzegania szans i zagrożeń związanych z rozwojem e-biznesu i gospodarki cyfrowej oraz znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie biegłości B2. Absolwent ma świadomość potrzeby ciągłego doskonalenia się, wyznaczania kierunku rozwoju zawodowego. Jest gotowy do odpowiedzialnego pełnienia roli specjalisty z branży finansowo-księgowej w środowisku informatycznym. Przygotowany jest do podjęcia pracy w przedsiębiorstwach różnego typu, bankach, instytucjach finansowych i urzędach administracji publicznej na stanowiskach szczebla operacyjnego, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Absolwent studiów pierwszego stopnia, profil praktyczny, specjalność Digital Marketing i zarządzanie sprzedażą posiada wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości oraz ekonomii i finansów dotyczącą funkcjonowania organizacji gospodarczych , jej różnych typów, celów i struktur w warunkach gospodarki cyfrowej. Ma zaawansowaną wiedzę z zarządzana zasobami ludzkimi ,zarzadzania strategicznego i marketingu . Bazując na podstawach rachunkowości i finansów, statystyki i prawa potrafi prawidłowo dobierać i wykorzystywać właściwe źródła danych ekonomicznych, aby wykonywać analizy badań marketingowych, strategii i technik sprzedaży. Umie zastosować wiedzę przy rozwiązywaniu problemów wynikających z wykonywania zadań podczas praktyki zawodowej. Istotny element wykształcenia to umiejętność posługiwania się technikami informatycznymi oraz znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie biegłości B2. Absolwent ma świadomość potrzeby ciągłego doskonalenia się, wyznaczania kierunku rozwoju zawodowego. Jest gotowy do odpowiedzialnego pełnienia roli specjalisty z branży marketingowej w środowisku informatycznym Absolwent przygotowany jest do podjęcia pracy w przedsiębiorstwach różnego typu, urzędach administracji rządowej i samorządowej, organizacjach non profit na stanowiskach szczebla operacyjnego, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.