ELSZE-MSP-PZ.O - III sem. - zaawansowane obieralne SZE W trakcie studiów student musi uzyskać 16 ECTS z grupy zaawansowanych obieralnych specjalności - 5 ECTS w sem. I, 8 ECTS w sem. II, 3 ECTS w sem. III. |
Blok | Kod | Nazwa | Ects | WYK | PRO | LAB | Suma | Pobierz sylabus |
---|
nd | 103A-ELSZE-MSP-ASPE | Algorytmy symulacji i projektowania systemów elektronicznych ASPE | 3 | 30 | 30 | | 60 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-FOMI | Fotonika mikrofalowa | 5 | 30 | 15 | 15 | 60 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-NOFO | Nowe oblicze fotoniki | 5 | 45 | 30 | | 75 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-PMINS | Przyrządy mikro i nanoelektroniki we współczesnych systemach elektroniki wbudowanej | 3 | 30 | 15 | | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-PV | Fotowoltaika | 4 | 30 | 6 | 16 | 52 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-TASM | Tory analogowe systemów mikroprocesorowych | 3 | 30 | 15 | | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-UMFO | Uczenie maszynowe w fotonice obrazowej | 3 | 20 | 25 | | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-WPIUM | Współczesne przyrządy i układy mocy | 3 | 30 | | 15 | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-ZEUS | Elektronika o zerowym poborze energii dla układów samozasilających IOT | 4 | 30 | 15 | 15 | 60 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-MSP-ZUKO | Zintegrowane układy do komunikacji bezprzewodowej | 5 | 30 | | 30 | 60 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELxxx-MSP-NAN | Nanotechnologie | 4 | 30 | 15 | | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELxxx-MSP-TSP | Techniki spektroskopowe | 4 | 30 | | 15 | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103B-ELxxx-MSP-WLS | Wzmacniacze i lasery światłowodowe | 5 | 30 | 15 | 15 | 60 | Wydruk sylabusa |
nd | 103B-ELxxx-MSP-ZOUL | Zintegrowane optoelektroniczne układy logiczne | 4 | 30 | 15 | | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-xxxxx-MSP-MMC | Metody Monte Carlo | 4 | 30 | | 15 | 45 | Wydruk sylabusa |
nd | 103A-ELSZE-CHAR | Charakteryzacja materiałów dla elektroniki i fotoniki | 4 | 30 | | 15 | 45 | Wydruk sylabusa |
| | RAZEM MODUŁ | 3 | | | | 45 | |